Гарантія та Повернення товарів

Гарантія товару
Oil-Expert надає гарантію 6 міс. при пробігу до 10000 км на автозапчастини, куплені в нашому магазині та встановлені на сертифікованій станції технічного обслуговування з дня отримання.
Умови дії гарантії:
- Документ, що підтверджує купівлю товару;
- Встановлення деталі на Сертифікованому СТО;
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію СТО, копія свідоцтва про оподаткування або довідка з ЄДРПОУ, де вказана інформація про види діяльності; підприємства з пунктом про технічне обслуговування та ремонт автомобільних транспортних засобів;
- Акт виконаних робіт із СТО на встановлення зазначеної запчастини на Ваш автомобіль засвідчений печаткою;
- квитанція про оплату робіт на СТО;
- Акт рекламації (дефект) із сертифікованого СТО про виявлення несправності та причини виходу з ладу зазначеної деталі.
Гарантія не поширюється на:
- Товари, привезені під індивідуальне замовлення з-за кордону (термін постачання 4 і більше робочих днів!)
- Вийшли з ладу через природне зношування;
- Виявлено механічні ушкодження;
- Несправність після ДТП;
- Використання деталі не згідно з вашим автомобілем (Неправильні підбір або нецільове використання передбачене виробником автомобіля);
- Витратні матеріали:
- Свічки розжарювання / Запалювання
- Гальмівні диски / Колодки
- Щітки склоочисника
- Усі рідини автомобіля, в тому числі Масло моторне / Коробки передач
- Фільтри повітряні / масляні
- Зчеплення диск / кошик
- Контактна група
- Запобіжники
- Лампи розжарювання
Повернення товару
Покупець має право повернути або обміняти товар куплений у нашому магазині належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, за винятком дня покупки.
При поверненні товару протягом 14 календарних днів від дня покупки, повернення грошей може відбуватися до 3 календарних днів з моменту повернення. Також не можна відмовитись від товару, який є частиною комплекту. Наприклад, якщо Ви купуєте комплект зчеплення (диск, кошик і вичавний підшипник), Ви не можете повернути якийсь один з цих пунктів. Повернення відбувається комплектом.
Повернути товар можна за адресою м. Одеса, вул. Миколаївська дорога 299, попередньо погодивши Ваш візит із нашим менеджером.
Якщо Ви знаходитесь в іншому місті - тоді товар надсилається нам відділення Нової пошти за рахунок покупця без післяплати. Детальнішу інформацію Ви зможете отримати у менеджера.
Умови повернення або обміну товару належної якості:
- товар можна повернути за наявності цілої упаковки, без слідів її ушкодження;
- не повинно пройти більше ніж 14 днів з дня покупки;
- не повинно бути слідів використання товару:
- збережено споживчі властивості, пломби, ярлики;
- категорично забороняється наклейка скотчу на упаковку чи позначки ручкою чи маркером!
Умови повернення або обміну товару неналежної якості:
Гарантійний строк відраховується з моменту купівлі товару споживачем, відповідно до гарантійної таблиці Міністерства Інфраструктури України, Наказ від 28.01.2014 р. №615, зареєстрованого в Міністерстві Юстиції України від 17.12.2015 р. №1609/26386 "Про затвердження Правил надання послуг на технічне обслуговування;
- Заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом-виробником) з печаткою продавця;
- Копія наряд-замовлення СТО** на встановлення та зняття запчастини із записом про гарантійні зобов'язання, в якому є повна інформація про СТО (назва, адреса, телефон), автомобіль (марка, модель, рік випуску, об'єм двигуна, № кузова, пробіг автомобіля) перелік виконаних робіт та встановлених запчастин.
- Для деталей електрогрупи: висновок СТО щодо справності електросистеми авто та результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/скан-копія показників).
- Акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилася заміна запчастини (з печаткою СТО)
- Копії документів СТО, що підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту автомобіля (копія свідоцтва з державної реєстрації).
- З боку магазину подається запит на рекламацію виробнику (постачальнику), термін його розгляду становить від 14 до 30 календарних днів (згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» стаття 8, п. 6), та за фактом отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) повідомляється покупець.
- Якщо під час експертизи не підтверджено брак/дефект чи фальсифікацію деталі, товар повертається покупцю.
- Якщо при експертизі підтверджено шлюб/дефект або фальсифікацію деталі, покупцеві або повертаються гроші за товар, або проводиться заміна цього товару на такий же/аналогічний товар (за бажанням клієнта).
Замовляючи доставку товару кур'єрськими службами (Нова Пошта, Делівері) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару на замовлення, а також його зовнішній вигляд.
У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також скласти акт-пошкодження або претензія. У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що сталося за тел: (067) 843-43-44 (066) 203-13-68